Tuesday, April 5

Ahad yg leposs

Hi, ahad yg leposs saya dgn geng2 saya pergi TB .

Maksud saye , Teluk Batik .

Saya pergi dengan ;

Sis nieyna

Ariefah

Ey la

Yana

Mimi

faten

Farina

Wow, mmg best lahhh .

First , farina tidur rumah ey la .

Then , farina mandi blabla . Pastu Sis nieyna , ariefah , faten , yana , mimi .

Dtg rumah eyla , pastu kak mimi hantar kami pergi teluk batik .

My mean , hantar kat hotel mak saya ( virgo batik resort )

Pastu kami dtg hotel tue just nk amik duit saya kat mak saya .

Then , kami jalan kaki ke laut ( teluk batik )

pastu , kami naik 'banana boat' .

Tak mahal , just rm5 seorang .

Then , kami naek kecuali sis nieyna .

Kami menjerit time naek banana tue .

Blurr , seram seyhhh .

kali kedua kami nak naik tapi tak cukup duit , so kami pujuk2 abg tue smpai dapat .

haha , kali nie semua naik . 

Then , balik makan ice-cream .

pastu , kami mandi di hotel mak saya .

Sampai petang . bla bla bla 

Pastu time nk balik kami lapar plus haus .

pastu ada abg tue kasi kami mkn and minum .

Fuhh , lega n kenyang .

~ tk snap pict sbb battery camera low ~

Kbye !